Heleen Sandbrink’s dameszadel foto’s

Er was nog een fotografe aan het knippen toen wij opgedoft op onze dameszadels zaten te hobbelen. Dat is Heleen Sandbrink. Heleen Sandbrink fotografeerd als hobby, maar ik vind dat Heleen Sandbrink een buitengewoon goed oog heeft en prachtige foto’s gemaakt heeft en nog beter: die wij allemaal mogen downloaden en gebruiken.

Hiep ho voor Heleen Sandbrink!!!
(we moeten wel haar naam netjes noemen, die van Heleen Sandbrink dus)

dus hier de foto’s van Heleen Sandbrink.

Ook Heleen Sandbrink heeft van de Lipizzaners de mooiste foto’s gemaakt…

En deze foto slaat vind ik alles!
Deze foto is geknipt voor de cover van de vrijruiter!!!!

Mooi hè? Deze vind ik zo sfeervol. En de omgeving was niet echt sfeervol, dat vind ik nu zo knap! En het licht had niet slechter gekund, dat was wel jammer voor de fotografen,
Dit vind ik ook wel een mooie voor de voorkant van de Vrijruiter.

En deze is toch ook een mooie cover….

Of deze…. Ik denk dat we wel een half jaar Vrijruiter covers  hebben hier!

Deze vind ik zoooo gaaaf!!!! Gezusterlijk op de wasplaats.
Want Jaqueline is zo budget-gevoelig: Waarom twee keer betalen voor warm water terwijl je ook één keer kan betalen als je snel twee Lipizzaners in één keer kan wassen.

Een breed smilende Marina op Merle. Marina is wel een bikkel: het is wel midden in de vrieskou!!!!

Waw, wat een ridderpaard!!!

Stijn!

Marina, heel mooi kostuum, op Stijn.

Wel een beetje sexy hoor, die opwaaiende rokken. Ik weet niet of we dat wel op de Cover van de Vrijruiter kunnen hebben…

Stijn loopt hier zo ontzettend mooi! echt ver eronder met zijn achterbeen!

Marielle en Kebie.

Dit vind ik een hele mooie foto: je ziet zo mooi hoe je op een dameszadel balanceerd.

Gelukkig zijn er ook van mij een paar aardige foto’s. Tarq kijkt zo leuk op deze foto’s!!! En ik lach, dat zie je ook niet vaak.
(buiten de nvvr-weekenden om)

Eigenlijk vind ik dit ook wel een cover voor de vrijruiter, maar hij is niet zo scherp….

Ik had dus een hele warme mantel gemaakt.

En een volle set kleding onder mijn jurk….

Tarq vind alles wel goed.

6 Reacties

  1. Valt nog niets tegen die twee foto’s van mij op Tinca. Moet je bedenken dat dit de eerste keer was dat ik haar reed en dan nog op zo’n balanceerzadel…….. Braaf paard is het. 😉

  2. HEt was ontzettend gaaf! En jij bent ook cool, zomaar koud op een onbekend paard en direkt op dameszadel!

  3. Hoi,
    Ja wat staan we er mooi op he? Ik vind die van Aafke als ze zo verliefd naar Tark kijkt erg leuk. De een na laatste. En dat Stijn mooi loopt? Ik zal je ons geheim vertellen: Hij zegt: “Ik wil harder,” en ik zeg: “nee, dat mag nu niet….”

  4. Ik bèn ook verliefd op de Tarq!
    Dat had je nou niet moeten zeggen, je had moeten zeggen: ”Ja, dat is het resultaat van een hoop hard werk om Stijn perfect dressuur te laten lopen…” 😉

  5. Het was idd aardig fris, maar het was het dubbel en dwars waard.. (vind ik) 😉

    Het zijn prachtige foto’s geworden!! en het was een SUPER gezellig weekend!!

  6. Zeker was het een reuze gezellig weekend. Die foto van Stijn vind ik persoonlijk geweldig en het kostuum van Marina op Stijn past ook goed bij ze. Maar ook het “setje” van de andere Marina is geweldig om te zien, vooral die parasol 😉

    En Aafke, Tinca is nou ook weer niet helemaal onbekend, vanaf de grond kende ik haar al wel vrij goed en de tips van Gery hielpen natuurlijk ook. Met de andere paarden zou ik meer moeite hebben gehad 😉

Geef een reactie

